U passatu di John Mellencamp hè piantatu fermamente in Seymour è in a Contea di Jackson. Mellencamp hè natu quì u 7 d'ottobre di u 1951.

Primu sopravvissutu à a spina bifida, Mellencamp hè cresciutu in Seymour è graduatu di u Liceu Seymour in u quadru di a Classe di u 1970.

Mellencamp hà publicatu u so primu discu, "Chestnut Street Incident" in u 1976 è hà publicatu un totale di 24 album. Hà amassatu 22 Top 40 successi è hà vintu un Grammy.
U so primu successu "I Need a Lover" hà preparatu a strada per u so album di scoppiu 1982 "American Fool". Quellu album presentava u so successu di successu, "Jack and Diane" chì hà passatu quattru settimane à u numeru unu.
A Contea di Jackson hè assai fiera di John Mellencamp è u publicu hè invitatu à vede a nostra mostra in u Centru di Visitatori di a Contea di Jackson. Ci hè ancu una mostra in u Southern Indiana Center for the Arts, induve Ghjuvanni hè pruprietariu di a prupietà, ma l'affitta à l'organizazione.
In 2019, una murale à u latu di questu Old Guitar Music Store hè stata cumpletata da l'artista Indianapolis Pamela Bliss.

Tuttu u tempu di Mellencamp passatu quì per tutta a so ghjuventù è a so carriera vene vivu cù un tour di guida audio, creatu da u Jackson County Visitor Center. "The Roots of An American Rocker", offre una visione di Mellencamp chì a maiò parte di a ghjente ùn hà mai vistu. U CD presenta fermate in parechji di i vechji campi di stumacatura di John è una mappa dettagliata di Seymour.

U CD hè dispunibule per compra in u Jackson County Visitor Center, 100 North Broadway Street, Seymour, per 10 $. A causa di accordi di licenza, u CD ùn pò micca esse speditu fora di l'Indiana. Per infurmazione, cuntattate u Centru di Visitatori di a Contea di Jackson à u 855-524-1914.

 

Cuntatta ci

Ùn simu micca quì per avà. Ma pudete mandà un email è ti risponderemu, u più prestu.

Ùn ùn leghjite? Cambià u testu. captcha txt